söndag 14 juni 2009

Sköööööönt!

Jag har just läst ut Bergdorfblondiner av Plum Sykes. Ytligare bok får man leta efter, jag höll på att få spader de första hundra sidorna. Men. Nu är den slut och jag kommer på mig själv med att tänka saker som "jag blev très upprörd", "det här var ju beyond äckligt" och andra små fåniga ord som huvudpersonen Moí strödde kring sig. Jag känner ytligheten sköjla över mig! Trots att jag inte har en aning om vad dom snackar om ibland (inne-läppglans och modedesigners och champange) blir jag lite sugen på att åka till New York och bli lite chic.

Nu har jag börjat läsa en ungdomsfantasybok istället, det känns som att jag kommer läsa ut den idag eller på sin höjd i morgon. Åh jag älskar att läsa! Så nu lägger jag till bokhora.se på min blogglista över inspirerande ställen här på nätet... Det kanske är det jag är?
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar