tisdag 9 juni 2009

I knew it!

Howdy folks! Efter att ha gnuggat sanden ur ögonen är jag uppe med tuppen igen. Idag på förmiddan ska vi åka och hämta en cykel till J1 som hon ska få för att hon varit duktig och ätit upp sin mat utan (mycket) tjat 40 ggr. Vårt belöningssystem funkade bra, faktiskt. Numera är det inte alls lika tjatigt vid måltiderna, men frukost är fortfarande värst (och viktigast, åtminstone på vardagarna). Kanske är hon ingen frukostmänniska? Sedan ska jag på utvecklingssamtal angående samma unge (P får vara hemma denna gången, J2 har grymt mycket vattkoppor), och ikväll är det paaaar-teeeee med niorna. Just nu är jag inte alls sugen (konstigt, klockan 5.15 på morgonen), men jag får väl sova nån timme efter lunch så ska jag nog bli på humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar