onsdag 10 juni 2009

Mat-piller.

Jag skulle gärna vilja att någon uppfann ett piller som kunde ersätta hela måltider. Ja, alltså inte ett bantningspiller, bara ett piller som man kunde äta snabbt, bli mätt, och .. klart! Jag avskyr att stå och laga mat. Jag hatar framförallt att komma på vad jag ska laga. Idag har jag druckit kaffe, ätit keso och en bit brie. Jag fattar ju att det inte är optimalt, men jag är inte tillräckligt hungrig för att laga vad-som-helst-bara-det-går-snabbt. Huvudsaken är att barnen får mat, tycker jag. Själv skulle jag faktiskt gilla att åtminstone byta ut lunchen mot ett piller. Finns det såna på allvar? (sen angående bilden så förstår jag inte varför man skulle vilja äta ett piller istället för glass, det är ju ändå en av de få saker som är lätta att fixa och äta...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar