onsdag 17 juni 2009

True Blood.

Jaaaa, vi har börjat kolla på ännu en TV-serie. Jag vet inte vad jag tycker än, efter, vaddå, tre eller fyra avsnitt. Jag menar. Jag gillar böcker om vampyrer, och filmer och serier också för den delen. Men denna är lite... dålig? Eller. Serien är bra men skådespelarna är lite... dåliga? Eller. Skådesplarna kanske är okej men utformningen av serien är lite... dålig? Näe. Den är okej. Det kanske är meningen att det ska vara lite dåligt skådespeleri. Jag vet inte. Tyvärr googlade jag för att ta reda på om det skulle vara lite .. dåligt, men istället fick jag veta vem mördaren är. Inte så kul kanske. Säsong två har just börjat visas i USA så det borde jag väl fatta själv, att mysteriet i ettan kanske skulle avslöjas. Nåja, whatever, typ. bra var det ju som sagt ändå inte... Eller.

Alexander Skarsgård i rollen som superattraktiv vampyr....

3 kommentarer:

  1. Jag tittade pa nastan hela forsta sasongen denna helgen. Jag tyckte om den. Tyckte det var en ganska sa tuff tanke att vampyrer kunde leva oppet som en minoritet. Men jag medger att vissa av skadespelarna ar kanske inte av hogsta klass, men det kanns nastan lite kitschigt pa nagot vis.. / Cilla

    SvaraRadera
  2. Ja, precis, det är lite kitchigt och P och jag diskuterade just om det var meningen att det skulle vara så eller om det bara blivit det. jag tror nästan att det ska vara så, det är ju ändå en HBO-serie och de brukar hålla hög klass, så är nåt konstigt så ät det för att det SKA vara det. Tror jag :-)

    SvaraRadera
  3. jag älksar den här serien å vill hemskt gärna se den andra säsongen.. men var gör man det när man inte får ladda längre??

    SvaraRadera