fredag 9 mars 2012

Meh! Helg igen!

Det är bara att konstatera att det är helg igen, och att jag inte alls hunnit med allt jag behöver göra på jobbet. Jag kan inte precis hitta skrivbordet för alla papper som ligger överallt, och med uppsatsdeadline för mina nior häromdagen är det nu rättning som gäller i helgen. Bara att gilla läget.


Förra helgen var jag och ungarna ute och letade vårtecken, och tanken var (är?) att vi ska åka till stugan i helgen för att se vad som händer i trädgården där, men ärligt talat känns det inte jättelockande eftersom det snöade natten till igår. Snön ligger inte direkt kvar nu, men jag vet inte hur det ser ut en timme norrut? Nu har ju inte jag varit där sedan i december, så lite sugen är jag allt ändå.

2 kommentarer:

  1. Men en sådan underbar bild.
    Hoppas du tar helg nu och inte bryr dej om allt som ligger på skrivbordet.

    Gör det, leta vårtecken :-)

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken bild! Helt underbar <3

    SvaraRadera