tisdag 6 mars 2012

Billigt kvällsnöje

Efter att snart ha rättat klart 20 engelskprov funderar jag på om jag ska ge mig på mina 15 uppsatser om upplysningen, eller om jag ska hålla kväll....

Jag vet att det var någonting viktigt jag skulle göra när jag kom hem idag, jag har nämligen gjort ett svart kryss på handen. Frågan är VAD detta viktiga var?! Det värsta är väl att jag faktiskt satte det svarta krysset över ett rött kryss, som var en påminnelse om exakt samma sak - jag hade bara glömt att jag redan hade gjort ett kryss en halvtimme tidigare. Allt löser sig nog i morgon när jag kommer till jobbet och inser att det var någonting jag skulle ta med mig och som jag absolut inte fick glömma.... Åh, denna demens!


Jag tror jag håller kväll. Man ska inte ta ut sig i onödan.

2 kommentarer:

  1. haha! Låter bekant...hoppas du kommer på det denna gång, och istället för kryss så e det bäst att skriva ett par ord ;) Just sayin' ;)

    O, hääääftig bild! Wow, va jag gillar <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas den friska lantluften du ska andas i helgen kommer att vara välgörande för demensen!? :-D Får se om jag har vägarna förbi då också, men jag tror faktiskt att alla ärenden kräver att bilen går norrut då...? Men det kan ju tänkas att jag har glömt att jag behöver uträtta något åt andra hållet också! Får se om jag kommer på det isåfall!! ;-)

    (Nädå! Jag lovar att jag inte är en sådan som bara hux-flux kommer och våldgästar folk eller nåt, så du behöver inte ha kaffepannan och sju sorters kakor i beredskap!!)

    Trevlig helg!!! :-)

    SvaraRadera