torsdag 15 mars 2012

Alles gut!

Allt är bra. Ingen ny MRI i och för sig, vilket är lika bra. Intressant att jag fick veta idag dock att det fanns "två små fläckar på de senaste bilderna. Men fläckar kan man ha på insidan precis som på utsidan och så länge de är få och små så är det ingen fara." Jag menar, det hade varit intressant att få höra för tre år sedan när MRI:n gjordes.... Jag ska nu ta kontakt med ögonläkare för att se vad som kan göras med ögonlocken, operation förhoppningsvis. Remiss dit då, så det blir kanske att man får komma och kolla läget lagom till sommarlovet.


Nä. För att skriva om lite roligare saker. Niorna redovisade för sjuorna idag och de var så duktiga, båda klasserna! Niorna gjorde ett strålande jobb trots att de var så nervösa, och sjuorna lyssnade koncentrerat och applåderade efteråt. Niorna trodde att sjuorna höll på att somna, men faktum var att de "bara" skötte sig så utmärkt som jag förväntar mig att de ska göra när någon pratar med dem, och själva sa de att de tyckte att niorna var både jätteduktiga och modiga. Modershjärtat (även om de nu inte är mina barn, rent biologiskt) sväller av stolthet!

Jag har ju äntligen kommit till skott med den där lärarlegitimationen också. Inskickad för 15 minuter sedan, bara för att de bestämt sig för att pausa med att dela ut legitimationer. Jag tänker att det är lika bra jag gör det ändå, nu har jag varit redo sen i november och inte fått tummarna loss. Med lite tur kanske jag blir godkänd och får jobba vidare.

1 kommentar:

  1. Yay!! Vilka goda nyheter de inte hittade något allvarligt på MRI:n :) O, va duktiga dina 'barn' var <3

    SvaraRadera