söndag 14 mars 2010

Yey!

Det tråkigaste på hela veckan är avklarat, nämligen dammsugningen.
Solen skiner underbart ute, men det påminner också om att fönstrena behöver putsas, vilket egentligen inte är något problem, jag tycker det är roligt att putsa fönster, men det blir lite problematiskt när man kommer på att man inte kan öppna flera av fönstrena i lägenheten... Hur kommer man åt dem på utsidan? Vi bor ju visserligen på bottenvåningen, men en halvtrappa upp så det är i alla fall två (?) meter upp till fönstrena utifrån. Det tål att tänkas på, och följdaktligen sätter jag inte igång med putsandet idag.

Kan man tänka sig också att jag glömde kameran hemma igår?! När jag nu hade tänkt ut flera teman på listan för mina 365 kort, och sen glömmer jag den..? Nåja, blir ju balett idag så jag ska ta mig en sväng ner i hamnen. Kanske har det kommit fler båtar i sjön? Om inte annat får det bli lite mer vattenbilder....

1 kommentar:

  1. Att putsa fönster är roligt! När det är gjort vill säga... ;0)
    Jag brukar också gå och tänka på teman jag ska fota, fast ibland när jag kommer hem och kollar inser jag att jag fotat ett tema jag redan lagt ut en bild till! :D

    SvaraRadera