söndag 14 mars 2010

Vinnaren är..

Vi tittade (så klart?) på Melodifestiskvalen igår och vinnaren var min favorit. Därför röstade jag på henne. Men när jag hade gjort det kom jag på att jag ju faktiskt gillar Darin också (i alla fall när han sjunger, tråkigare snubbe annars får man leta efter), så jag röstade på honom också. Sedan var det ju faktiskt så att jag var rädd att Salem Al Fakir inte skulle få så många röster som jag tyckte att han förtjänade, så jag röstade på honom också... Jag tycker ändå att startfältet var ovanligt bra i år, det var ju bara ett par riktigt suckie låtar.

Var det min tur att stiga upp och jag hade förhoppningar om att ungarna skulle vara riktigt trötta efter kalaset igår, men det är bara att konstatera att det går att ställa klockan efter den yngsta, så halv sex var det bara att kliva ur sängen för att låta P sova vidare.

Nu låter det som att det är dags att utfodra vilddjuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar