måndag 8 mars 2010

Returned

Ja, vi är tilbaka igen efter en tre timmar lång utflykt till parken. Det var inte så jättekallt, kanske för att jag hade två ungar i vagnen och blev rätt varm av att släpa runt på dem på kullerstenarna, eller också för att jag tog makens jacka. Hur som helst var det inte jättekallt. Fast det var ingen sol heller, så drömmen om en massa kul foton blev ju inte precis verklighet idag. Jag är nöjd ändå för vi hade väldigt trevligt, ungarna och jag. Inte ett enda utbrott av någon av oss, tänka sig! Och när P kommer hem från jobbet ska jag ta mig en tur till affärerna för att inhandla ett par nya jeans och ett par nya skor. Känns som ett litet extralov trots att det bara är en extra dag ledigt. Skönt är det i alla fall att slippa den längsta arbetsdagen på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar