måndag 1 mars 2010

Inte så tidigt som planerat


Natten har varit riktigt usel för mig. Jag kunde inte somna, sen tyckte jag att någon tog i handtaget till ytterdörren och när jag gick dit och kände på den var den olåst, vilket händer ibland när vi slarvar. Men eftersom vi bor på första våningen tycker jag det är läskigt, vår dörr är ju den första man möter och man behöver ju inte bjuda på tillfället, liksom. Ja, sen kunde jag ännu mindre somna för då var jag rädd att det var någon i lägenheten. Jag var tvungen att kolla två gånger innan jag slumrade till vid halv ett. Bara för att vakna en timme senare och inte kunna somna om för att det kliade i hårbotten så förbenat. Det gör det när jag är stressad och det enda som hjälper är att skölja huvudet i kallt vatten, vilket verkligen inte hjälper till när man till somna om. Fast sen sov jag ändå till halv fem då jag bestämde mig för att det räckte att ta ett senare tåg idag... Nu är jag på väg mot tåget då, hoppas jag hinner för jag missade precis bussen som hade passat bättre. Jaja, vad är en bal på slottet? :)

1 kommentar:

  1. Usch...vilken läskig känsla att tro nån e inne hos sig! Jag skulle inte kunnat ha somnat själv...men inte skulle jag ha varit modig tillräckligt att kollat runt; hade helt klart skickat gubben istället! ;D Hoppas du sover bättre inatt...o se till att låsa ordentligt, hörru!!

    SvaraRadera