söndag 7 mars 2010

Nytt jobb?

Jag tänkte på det där med att söka nytt jobb... Än så länge är det bara vikariat ute på platsbanken, och då vik som slutar i juni precis som mitt eget, d.v.s. inget av intresse. Jag har ju varit lite upp och ner och hit och dit med mitt nuvarande jobb, mest p.g.a. kollegan, men egentligen vill jag ju jobba kvar. Fast sen var det det där med medarbetarsamtal. Rektorn dubbelbokade mig den där dagen, efter att ha bokat om ett tidigare möte och nu verkar han inte ha tid med mig. Till och med vår assistent som garanterat inte kommer vara kvar till hösten har varit på samtal redan. Jag som verkligen har tagit hans samtalsblankett på allvar och funderat en hel vecka på vad jag skulle skriva inför samtalet.. Han kanske inte gillar mig? Han kanske inte tycker att jag tillför någonting till arbetsplatsen? Lite bortglömd känner jag mig i alla fall.

1 kommentar:

  1. Visst skulle man känna sig bortglömd!...inte vill man arbeta på en plats som inte tar ALL sin personal på allvar. Låter som det är en rektor som man skulle störa sig på i längden ändå...

    SvaraRadera