lördag 13 mars 2010

Inte klokt ju.

Att klockan är fem i tolv när jag börjar skriva detta och att vi redan har tagit bussen till stan och köpt 2-årspresent till kalaset i eftermiddag, åkt hem igen (givetvis) OCH ätit lunch! Så är det när barnen vaknar halv sex även på helgen! Fast gjorde inte mig något för jag hade min sovmorgon idag och steg inte upp förrän halv åtta, det ni! Inte heller är det klokt att solen faktiskt värmer ute idag, riktigt skönt är det.

Jag ska göra som P på sin blogg, nämligen tipsa om filmen Brothers. Den var riktigt bra! (hade det varitt en av mina elever som skrivit som svar på mina ständiga "varför?" hade det blivit en massa tjat om att man måste utveckla sig och motivera, men eftersom det är jag som är läraren väljer jag att skita i det och bara helt enkelt hoppas att ni tar mig på orden, utan motivation)

Dessutom har jag nu förstått tjusningen med Jake Gyllenhaal. Inte klokt ju, jag måste ha glömt linserna tidigare?!
Yummi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar