tisdag 2 mars 2010

Tidigare än planerat

Om jag igår fick en senare start på dagen än jag planerat fick jag istället idag en mycket tidigare start! Jag är ju redan på jobbet och har varit här i tio minuter!! Det vill säga samma tid som jag åkte hemifrån igår... Och inte var det planerat heller, men eftersom jag var så trött och sov som en stock hela natten så var jag faktiskt pigg när J2 (och J1 faktiskt) vaknade klockan 5 så jag kunde inte somna om när de lagt sig igen. Lika bra att stiga upp och bli klar då med andra ord, och inga bussar missades, jag hann med ett supertidigt tåg OCH fick sittplats, bussen till jobbet kom in precis när tåget kom fram... Ja, det har helt enkelt varit lite flyt idag. *ta i trä* Och vet ni vad? Jag tänker faktiskt ta och ägna den här tysta trekvartaren innan de andra kommer till att jobba. Det ni!

3 kommentarer:

  1. Låter som en super början på dagen...ha det bra! :D

    SvaraRadera
  2. Det är ju bra att få lite variation i tillvaron! Hoppas dagen fortsatt/fortsätter lika positivt!

    SvaraRadera