söndag 9 augusti 2009

Söndagmorgon

Gooooood morgon!
Idag ska vi kolla på en av lägenheterna som vi fått erbjudande om. Utan att ha sett den kan jag säga att jag VILL HA! Den har bra läge, dvs i utkanten av det sunkiga området, och dessutom är det en femma. En femma på 134,6 kvm! I WANT IT!

P jobbar sina sista dagar innan ledigheten, han jobbar fredag till onsdag non-stop. Och jag börjar själv på onsdag. Så nästa gång man får sova blir väl i helgen. Bara att vänja sig, antar jag. När jag nu börjar pendla måste jag ta tåget 6.40 och eftersom det tar 20 minuter att gå från vår lägenhet in till stationen så bör jag vara färdigsminkad kl 6. Matematikern säger att det då är 20 minuter som svävar i det blå, men allvarligt, man måste ha 20 minuter att spela på, det blir ju aldrig som man tänkt sig. Sovmorgon är det i alla fall inte tal om.

1 kommentar:

  1. *harkel* jobbar torsdag med. Man kan cykla till stationen, då hinner du sova 5 minter till:)

    SvaraRadera