lördag 15 augusti 2009

Så stora

De tre dagar jag har jobbat har barnen växt och blivit jättestora. Jag känner knappt igen dem...

Mitt öga är fortfarande störigt. Tack och lov rinner det inte som igår, jag satt på möte och det såg ut som att jag grät, det bara rann och rann. Men istället för att rinna är det nu alldeles uppsvullet och varigt. Det är ju itne heller så kul, men kanske är det åtminstone på väg att bli bättre då?

Jag har huvudvärk också, i vanlig ordning. Det är inte så kul att känna sig helt vissen när man borde vara pigg och alert och på topp. Istället vill ajg bara slinka undan och gräva ner mig tills alla mina "åkommor" gått över.

I morgon ska vi åka till Lund och sälja grejer på loppis. Jag hoppas mest bli av med grejerna så att jag slipper ha det liggandes här hemma. Mest handlar det om barnkläder, nåt annat har jag inte direkt samlat ihop än, men jag tänkte ta en tur till källaren senare idag och kolla om jag kan skrapa ihop lite grejer. Det kan jag förmodligen.

1 kommentar:

  1. Svininfluensan? shit va nojjig man är, allt är svininfluensan kan jag tycka!! Haltar= svininfluensan, Dåligt med pengar=svininfluensan, Rinnigt öga= svininfluensan.. eller? ;-) krya på sig

    SvaraRadera