måndag 10 augusti 2009

Men va17!

Är det typiskt eller. Jag har haft samma (jäkla) servis från IKEA i 10 år för att "byta när jag slagit sönder den" och jag har bara lyckats slå sönder en enda mattallrik.
Förra året bestämde jag mig för att jag struntar i att slå sönder den innan jag skaffar en "ny", och inhandlade en Upsala-Ekeby på loppis. Inte komplett visserligen, men jag har rätt många ändå och fortsätter givetvis leta för att komplettera. Och vad händer? Jag har lyckats slå sönder två assietter på mindre än ett år.
Är det inte typiskt?
Hittar ni såna här (Anemone Ternell) när ni loppisar nån gång så köper jag gärna dem av er om ni är snälla nog att inhandla.. Visserligen har jag ganska många, men i den här takten kan det hända att jag behöver mer än en full servis om det ska hålla några år...

2 kommentarer:

  1. Åh, va fin! Jag skulle hellre sno den av dig:) Men det gör jag inte för jag är så väluppfostrad!

    SvaraRadera
  2. Hej. Delar till din servis kommer inom kort finnas på tradera. / "elizaminellie"

    SvaraRadera