måndag 10 augusti 2009

Gräsand

Eller. Anka. Änka.

Jag sa visserligen till P att han inte skulle åka hem idag efter jobbet eftersom han ändå ska iväg igen tidigt i morgon. Men det är så trååååkigt utan honom! (det betyder dock inte att jag tycker att han ska komma hem, för det är väldigt onödigt att flänga runt en massa)

Om en liten stund ska han iväg till sunkområdet igen och titta på det andra lägenhetserbjudandet vi fick häromdagen. Det är en fyra på 104 kvm. Rätt jäkla stort det med, men jag vill sååååå gärna ha femman... Fast ändå. Vårt radhus var på 109 kvm så en lägenhet i nästan samma storlek... och den vi bor i nu är väl 72 kvm tror jag, så det är ju trots allt två plus: att vi får bo i stan och att lägenheten är större. Sen är läget på fyran inte alls lika bra som femman, men det är i alla fall inte jätteilla, så vi har i stort sett redan tackat ja till båda. Åh vad jag tjatar. Men jag har liksom redan börjat inreda femman i mina tankar och jag kan inte sluta, så jag kommer bli så besviken om vi får fyran istället.... Eller om vi inte får någon av dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar