måndag 3 augusti 2009

Saftkok och näsproblem

Idag vaknade jag med ganska mycket energi, trots att J1 varit uppe ett antal gånger under natten (ovanligt) , och trots att P inte vaknade av väckarklockan så att jag fick putta på honom (inte ovanligt), och trots att J2 vaknade som vanligt runt fem. Men, jag fick J2 att somna om till klockan var sex, och då känner man sig faktiskt rätt pigg när det är dags att gå upp.

Vid det här laget har jag börjat koka svartvinbärssaft. J2 tar sin förmiddagslur och J1... Ja, J1 har petat in en sten i näsan. Hon påstår att det är några andra barn som har kastat in den, men det tvivlar jag på. Så jag antar att det blir vårdcentralen lite senare idag om den inte kommit ut av sig själv. Att hon inte lärde sig av förra årets incident... *suck*

Åter till saftkoket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar