torsdag 13 augusti 2009

Attack! skrek migränen

Jag tror att om jag blir för varm om fötterna så får jag huvudvärk. Det låter konstigt, men jag tror att det kan vara så på riktigt. Därför behöver jag fixa ett par skor som jag kan ha inomhus istället för att kuta runt i varma gympadojor.

Utanför Ramlösa stn idag fick jag världens migränattack. Jag trodde jag skulle spy innan tåget ens kommit till Åstrorp, men jag klarade mig. Ett par huvudvärkstabletter och en halvtimmes vila när jag kom hem gjode dock susen, för nu mår jag bättre igen. Nu väntar jag bara på man och barn som ska anlända vilken minut som helst.

Jag börjar få lite uppslag om vad det kan tänkas arbetas med under hösten. Men det känns fortfarande svårt att tänka att man ska få in 9 års skolgång på ett år. Fast å andra sidan säger de som vet att man inte får förvänta sig för mycket, att man måste lära sig sänka kraven och leva med att alla inte kommer klara sig. Deprimerande men tyvärr nog så sant.

LKF har hört av sig till P idag. Vi vet inte om det var goda nyheter. Måndag känns låååångt borta.

1 kommentar: