fredag 31 juli 2009

Ogräs


Drömmen om en egen stuga frodas som ogräset i mormors rabatt.

3 kommentarer:

  1. Du har inte blivit avskräckt än :)
    vänta bara när alla mördar sniglar kommer fram...ush!!!
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. Här var det förändrat lite grann! Jag får inte till det med mina egna bilder och därför tycker jagg mest det är jobbigt just nu. Har ju aldrig tid att sitta still så länge att jag hinner fatta heller...

    Jag vill inte lägga av riktigt ännu!

    Må gott!
    Helene

    SvaraRadera
  3. Sandra - nej, inte avskräckt från stuga än, men jag vill inte ha en lika stor tomt som mormor!

    Helene - ja, det hände nåt knas så jag fick göra om. Ska fixa lite länkar sen men orkar inte nu... Vad är det som är jobbigt med bilderna? Om jag kan hjälpa på nåt sätt så gör jag gärna det, men usch och fy, nu är det bara 10 dar tills vi börjar jobba (även om jag ser fram emot det, visserligen)

    SvaraRadera