tisdag 14 juli 2009

Dagens ros

Eller snarare dagens blomsterfång!

Till mitt husband, my make; P.
För att du:
  • diskade så fint häromdagen innan jag ens stigit upp ur sängen - och jag nämnde inte det på bloggen utan klagade bara på oljudet som barnen förde.

  • vek all tvätt samma dag - och jag klagade bara på att du inte la in din hög i din garderob

  • åkte och köpte frallor idag så att vi kunde fika med min kollega H (tack för fint sällis) - och jag klagade bara på att du köpt för få

  • hjälpte till att städa upp i röran utan att vi blev ovänner fast jag piskade på som en slavdrivare av högsta rang

  • lagade mat när jag var ute och slappade med J1, H och Gurra

Det sägs inte nog ofta men jag hoppas du vet det ändå: Du är världsbäst på att vara min gubbe!

Jag älskar dig!

1 kommentar: