måndag 27 juli 2009

Mu!

Vi har varit på Skånes djurpark idag. Vi kom aldrig längre än till sälarna, där vi hade obligatorisk grillning för att sedan gå tillbaka till barnens zoo. Det är väl ingen hemlis att jag trivs ypperligt på barnens zoo! Idag fick man dessutom klappa kalvar! Och kaniner! Jag missade tyvärr marsvinsklappningen, eftersom det sammanföll med matning av J2, men hästen fick lite klappar med. Och fåren... Av någon anledning är det alltid jag som är mest entusiastisk när vi kommer in i dylika hagar på diverse djurparker och zoo.

Nu är det barnnattning som gäller innan det är dags för lite True Blood (säsong 2, jag har typ sett tre avsnitt för jag får panik eftersom de är så långa och jobbiga). Sen är det bingen som gäller då J2 steg upp 5i5 idag igen. Måste bara ringa några samtal först.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar