fredag 24 juli 2009

Lycka!

En gammal klasskompis till mig postade detta på fecebook, och jag kan bara inte låta bli att dela med mig. Först tyckte jag att det var lite .. fånigt. Sen tyckte jag att det var rätt .. kul. Och sen blev jag alldeles lycklig och så klart kom det en liten tår också, som sig bör på bröllop, oavsett vems det är. Jag menar, vilken total lycka att få dansa ner för altargången till en låt (som jag aldrig hört förut) som strålar... LYCKA! What a way to start, liksom! Ah, titta och njut!



(nu blev jag sugen på att kolla på nån sliskig kärlekskomedi, men jag har inga såna hemma...)

2 kommentarer:

  1. Fy vad man blir glad,så ska jag nog oxå ha det på mitt bröllop :) Ställer du upp då??

    kram sandra

    SvaraRadera
  2. Du vet ju hur man gör nu ;)

    SvaraRadera