måndag 20 juli 2009

Min nya IDOL

På bröllopet träffade jag svägerska Us kompis Hanna för första gången. Hon är min nya idol.

Inte nog med att hon är ~29 år. Hon är trebarnsmor. Syr sina egna kläder (hon hade sytt sin UN-DER-BART fina klänning...). Jobbar heltid på det. Skriver långa tal på rim som är helt fantastiskt fina. Springer en mil två gånger i veckan. OCH - här kommer det värsta/bästa - hon hade VIRKAT en enormt fin och stoooor filt/pläd till U i bröllopspresent! Sen var det nåt med en bil också, jagge eller porsche, jag fattade inte riktigt vad det hela handlade om, men jag såg att hon och hennes man körde iväg i en liten sportbil...... OCH (det fanns visst ett par saker till) hon är genomtrevlig och snygg dessutom. Egentligen borde man ju hata en sån person, men shit, får jag chansen att träffa henne igen ska jag lägga mig och tillbe henne på mina bara knän.

Här sitter jag och klagar på att jag är trött, och jag har varken arbete eller porsche....

2 kommentarer:

  1. ha ha hi hi...
    du e inte klok!!!!:)

    SvaraRadera
  2. Hon är verkligen helt otrolig min älskade Hanna. :)

    SvaraRadera