tisdag 28 juli 2009

Amazon

Jaha, nu tog jag tag i mitt liv och beställde de där böckerna jag behöver till chick lit-kursen. Den ena beställde jag igår på adlibris, men den andra fick jag lova att beställa på amazon eftersom den är slut i svenska nätbokhandlar, och det hade väl varit helt okej om jag bara hade gjort det i början av sommaren istället för att vänta till i sista stund. Nu kommer det dröja innan den kommer så jag kommer nog ändå inte bli klar med uppsatsen i tid. Och frakten (från USA) är ju inte jättebillig heller, fast eftersom jag köpte en begagnad bok för $4 så kom jag undan med att totalt betala 125 SEK. Det är 74 kronor billigare än adlibris. Och där är den ju dessutom slut, som sagt.

Mamma och pappa har varit i Odense (som jag redan skrivit) och som souvenir fick jag fem Baccardi Breezers. Ikväll drack jag två, för att se om det hjälpte mot tandvärken. Det hjälpte en liten stund, men vad de framförallt framkallade var det dåliga omdömet att få mig att strötitta på TV istället för att läsa eller nåt annat nyttigt. Och vad tittade jag på då? Jo, Paris Hilton's My New BFF. Eh. Hm. *harkel* Jag måtte varit berusad.... *fniss* Seriöst, vem tävlar för att bli PH's bästis? Varför? Är de fortfarande bästisar? Så många frågor som kräver svar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar