tisdag 31 januari 2012

Vad jag ska packa

När vi åker på solsemester om två veckor ska jag, förutom solglasögon och baddräkt, packa ner följande:
Revolt av Suzanne Collins (ja, den är äntligen på väg till en brevlåda nära mig - förhoppningsvis min egen!), Warm bodies av Isaac Marion (som råkade slinka ner i min bokus-beställning av bara farten), The blade itself av Joe Abercrombie (som "min" tatuerare rekommenderade i somras - har jag sagt att hon är omskolad bibliotekarie?!), The Distant Hours av Kate Morton (som jag längtat efter att läsa sedan i somras då jag köpte boken...) och så någon av Patriks lättviktardeckare. Är det "sommar" så är det!
Vad tror ni, hinner jag läsa fem böcker på två veckor? Jag vet inte, men det är min förhoppning och mitt mål.


Åh, Kanarieö, vad vi längtar efter dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar