söndag 8 januari 2012

Ale stenar i juli

Jag trodde inte att jag hade tagit några bilder alls förra året som jag var nöjd med. Det blir väl så när mörkret tar över och man liksom inte får till någonting som vare sig känns intressant eller särskilt bra och planerat. Men så försökte jag få lite ordning bland mina foton igår, och hittade några från när vi gjorde vår lilla dagsutflykt till Österlen. Vädret i somras var ju inte så där jätteroligt - antingen superkvavt eller jätteregnigt. Den här dagen var det jättekvavt - tills det blev jätteregnigt! Vi klarade oss nästan hela vägen ner från Ale stenar innan det började ösa, och det var en riktigt mysig liten stund vi var där uppe. Så jag tänkte, okej, nu är det ju faktist ganska exakt ett halvår sedan bilderna togs - dags att bjussa på dem, kanske? Vassegoa!

 Stockrosor. Det vill jag ha i stugan, om de klarar sig bland all vår mossa.






 







1 kommentar:

  1. Vilken UNDERBART vacker plats! Wow...o vilka fina bilder du bjuder på, här i vintermörkret <3. Gillar verkligen den första...och den med fåren. Och naturligtvis alla med barnen i...speciellt 'fotografen' och den stora 'kramen'.

    SvaraRadera