måndag 16 januari 2012

Fotokurs del 1 avklarad

Egentligen inte så mycket nytt på den där kursen, utom att det gick upp ett himla ljus som borde gått upp för sådär tre år sedan! Nu har jag en aning om hur jag ska ställa in kameran i manuellt läge OCH få bilder som blir ungefär som jag tänkt! Så ROLIGT!! Och så dumt att jag inte fattat innan! Så det var absolut inte bortkastade pengar (fast hade jag betalt fullt pris hade jag nog tyckt det var lite dyrt och onödigt ändå). Nu känner jag mig riktigt peppad att ta med mig kameran ut på en promenad, om jag bara hade varit ledig på dagtid! Det känns i alla fall riktigt skoj att jag kanske har ett litet hum om vad jag håller på med när vi åker till GC, tredje gången gillt, kanske. Det är ju så skönt ljus där..!

Gokväll!

3 kommentarer:

  1. ...och ljuset på Lanza är ännu bättre.... det säger iallafall många som kommer hit.... lite skagen effekt faktiskt. ses snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galet! Jolin och jag räknade efter nu innan hon gick och la sig. Fyra veckor kvar! Nästan så man kan ta på det..!!

      Radera