lördag 21 januari 2012

En kortis.

I morgon är det söndag och eftersom jag har varit på gympa med ungarna idag OCH städat lägenheten så att jag åtminstone inte skäms när jag får besök om sådär en timme, tänker jag inte göra särsklit mycket alls i morgon. Jolin har en kompis som kommer vid tiotiden och Patrik jobbar ju, så Jack och jag får väl ta och hitta på något tillsammans. Om det inte blir så att snön som nu faller för fullt faktiskt stannar kvar, för då kan det hända att vi är ute. Jag kom dock på när det snöade i förrgårkväll att vi inte har några pulkor, och jag vet inte om det finns en enda affär med en pulka till salu..? Äh. Skulle det vara så så kan vi alltid bygga nåt själva.

2 kommentarer:

  1. Fråga grannen om du får låna. Bäst är det att åka madrass, man glider så mjukt fram.

    Trevlig helg. // Lissen

    SvaraRadera
  2. Sopsäckar funkar bra åxå :)

    Tack för din roliga kommentar hos mig :) Bergklättring kan jag inte påstå vi sysslar med mycket...så om du vill ta en tur till Australien med oss, så behöver du inte känna dig i underläge! LOL! Har faktiskt haft drömmar om dej och dina barn åxå...men inget så intressant som din hjärna hittar på ;) Mer att jag var så glad att ni var och hälsade på hos oss, men jag hade hemskaste ångest om hur jag skulle förklara till Hubby hur vi känner varann...

    SvaraRadera