torsdag 5 januari 2012

Hörru, AdLibris.

Jag måste säga att jag är lite besviken. Det tar bara längre och längre tid att få sina böcker från adlibris. Eller är det bara som det känns? Jag beställde mina böcker i söndags och de har inte ens blivit skickade än. Patrik beställde från cdon i måndags och de kom på posten idag. Kanske är det dags att sluta vara lojal mot en butik och börja se sig om efter andra ställen att beställa från. Jag har ju faktiskt också läst ut Fatta eld idag och är RÄTT irriterad på att jag inte ska kunna läsa sista delen i helgen, som jag hade önskat. Nu tappar jag liksom lustan att läsa nånting alls...

3 kommentarer:

  1. Jag har beställt från Bokus i söndags,fått sms att det är på väg.

    Jag är också sådan att jag gärna vill anlita samma företag.

    Hoppas boken kommer imorgon, annars kan biblioteket vara en lösning, många bra aktuella böcker där. Som en utflykt också, om du har tid

    SvaraRadera
  2. Usch vad dåligt att grejerna inte skickats än. Hoppas de kommer inom kort!

    Sv: Tack så hemskt mycket för kommentaren, den värmde så otroligt mycket ska du veta! :)

    SvaraRadera
  3. Hallå där! :-)

    Länge sen sist, och hoppas att allt är bara bra med dej och de dina!? Hur gick det egentligen med Tema52 sen...? Jag ballade ju ur ganska tidigt... <:-)

    Länge sen jag beställde några böcker över nätet, men det händer ibland. Märker däremot att vanliga brev på posten allt oftare behöver både två och tre dagar på sej för att komma fram, trots att det heter att de ska anlända dagen efter att de har postats. Dåligt! >:-I

    Hoppas du får din bok i morgon och att läslusten genast återvänder då! :-)

    Ha det gott!!!

    SvaraRadera