torsdag 5 augusti 2010

Kommer ni ihåg...

...när jag skulle iväg med skolan och åka skidor precis innan sportlovet, vecka 7? Då beklagade jag mig över att jag knappt kunde få på mig termobyxorna, och när jag väl fått på mig dem kunde jag inte knäppa dem... Idag skulle jag flytta över kläder från en garderob till en annan och vad hängde där om inte termobrallorna? Jag testade dem. Jag kunde dra upp dem utan problem. Och jag kunde knäppa dem utan problem! Och det var till och med plats kvar att stoppa in en tjock tröja där! Och jag kunde böja mig, och sitta på huk, och, och...!!! Ja, för normalbyggda människor är detta ingen stor grej, men för mig är det enormt! Vet ni vad detta betyder? Det betyder att jag i vinter kommer kunna gå ut med mina barn i snön och leka utan att känna mig som en stoppad korv. Sanslöst. Nästan så jag funderar på att köpa vinterskor i år...

2 kommentarer: