måndag 16 augusti 2010

Jawohl!

Måndagkväll!
Kom hem ganska exakt klockan sex, pappa var här och passade barnen eftersom P jobbar kväll. J2 ville ha välling och somnade direkt efter jag läst klart Ellen-boken, vilket gav mig exakt 25 minuter att ens se honom idag. Och då såg jag inte honom exakt hela den tiden eftersom jag fixade mat till J1 och böt kläder på mig själv. Ett tips inför framtida dagar är att titta på termometern på morgonen, inte bara anta att bara för att det är grått ute så är det kallt. Man ska alltså INTE ta på sig ylletröja redan, när det är 26 grader varmt och vindar från Sahara!!! Svetten lackade, kan jag tala om, och jag skojar inte, för jag såg lackad ut.... Jag käkade några mackor och sedan var det sängen för J1 och sedan dess har jag skrivit vykort. Ja, ni läste rätt. Jag hittade en länk hos min fotokompis Tezzie till en tjej som hon i sin tur hade länkat till. Och den tjejen länkade till den här sidan, som jag tyckte verkade så rolig så jag signade up direkt. Och nu har jag alltså skrivit klart vykort som jag ska posta i morgon. Sån är jag, tycker det är roligt med sånt som andra kanske tycker är töntigt :-D
Nu ska jag bänka mig framför TV:n och äta lite frön, sen ska jag sova, för jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar