lördag 7 augusti 2010

Underlig känsla, det här

Jippie! Barnen åker med mormor och morfar till djurparken!
Jag har knappt hunnit stänga dörren, jag ser dem kliva in i bilen, och så kommer känslan... Om jag ropar nu, och springer, så hinner jag följa med. Vänta, vänta, mina barn, åk inte ifrån m.... Nä, vänta lite nu. Jag lägger mig på sängen och spelar lite mahjong tills känslan gått över.
Japp, nu sprider den sig - friheeeet!!!!
What to do, what to do?!
Ska jag dra in till stan och gå på atikvariat som jag tänkte först?
Eller ska jag åka till stranden och bara ligga där ett par timmar alldeles stilla och läsa en bok och få sol på mig?
Eller ska jag....?
Möjligheterna är oändliga, jag vet inte ens vart jag ska börja!
Först ska tvätten bli klar så jag kan hänga den, och under tiden kan jag duscha i lugn och ro.
Egentligen borde jag fixa lite jobbgrejer. Eller plocka upp här igen. Eller...
Nä.
Dusch.
Sen bestämma.
Jihaaaaa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar