onsdag 4 augusti 2010

Kvällsgöra

Jag skulle sy grejer till J1s säng (bilder kommer väl när det är klart) men nähä, det gick minsann inte att slutföra idag för tråden tog slut! Mucho irriterande! Egentligen borde jag bli arg, men jag känner mig mest besviken och trött på att aldrig slutföra något som jag påbörjar! Fast denna gång var det faktiskt inte mitt eget fel, jag antar att det blir till å köpa ny tråd i morgon...

Någonting jag däremot har slutfört är boken jag läste. Snacka om segt! Och då var det nog inte egentligen boken i sig som var seg, utan jag, som inte har haft någon som helst koncentrationsförmåga. Nu är jag rätt sugen på att sätta tänderna i de andra böckerna som kom med posten i måndags, men jag vill först slutföra uppdrag säng-häng. I morgon alltså.

Vilket betyder att TV:n lockar. Vilket i sin tur betyder att jag kommer kolla på LA Ink, för det är det enda jag tittar på som går på TV i realtid, eller hur man säger.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar