söndag 22 augusti 2010

Kraftlös, viljesvag.

Men vilka härliga rubriker det blir nu för tiden!
Jag fick lite ångest i morse när jag insåg att det redan var söndag. Men en heldag med regn och inomhusaktiviteter (som varit ganska lösa, inte direkt en engagerad mamma som orkar fixa och pyssla med barnen) gör att måndag ändå känns okej. Jag funderar på om jag ska börja äta järntabletter, det känns som att det är nån brist som gör mig obota trött. Det spelar ju liksom ingen roll vilken dag det är, även om dagar som denna då det är mörkt från morgon till kväll, visserligen gör att jag är tröttare än vanligt. Jag orkar inte ens engagera mig i sånt jag tycker är kul, det är väl mest det jag tycker är konstigt. Hur ska man orka göra sånt man måste om man inte orkar göra det man vill? Är det bara jag som känner så? Hur ska man få energi??????
Jag har tjatat på J1 sedan i fredags om att städa upp på sitt rum. Idag gjorde hon det till slut. En timme senare är J2 där och river ut allt igen. Jag OOOoooorkar inte!!!!! Jag vill göra nåt kul, jag vill känna mig vaken!!

1 kommentar:

  1. Ojdå, vännen...inte för det hjälper nåt, men jag vet precis hur du känner dig. Kan bara hoppas du får vilja o kraft tillbaks snart! *bamsekram*

    SvaraRadera