tisdag 10 augusti 2010

Fail träning eller?

Jag skrev det där inlägget om träning igår på morgonen, då hade jag ont i armbågen. Snacka om plågsam upplevelse att köra bil till vännerna i Byhåla vid niotiden. När jag sedan kom fram började det istället göra om i axeln. Det blev värre och värre under dagen och när det var dags att åka hem kunde jag knappt röra armen. Det kändes som att någonting i armen hoppat ur led. Eller, varför skriver jag "kändes", armen har varit helt screwed idag också. Jag skojar inte, det är helt sjukt. Jag fattar inte ens att jag kunde köra hem igår, att växla var en mardröm och det var tur att barnen somnade hyfsat sanbbt i bilen eftersom jag skrek varje gång jag var tvungen att växla... Det är inte bättre idag heller, men jag är inte den som går till doktorn "i onödan" så jag tänkte avvakta en dag till och se vad som händer. Kanske jag måste ringa någon i morgon om det inte är bättre, för det känns ju fånigt att börja jobba och ha det så här. Det larvigaste är att jag inte ens tror att det har så mycket med träningen att göra, utan att jag sover på min arm så att den hamnar i en konstig vinkel, något jag alltid gjort, precis som min far, och att det alltid har klickat lite i axeln pga det... En sömn-skada, med andra ord. Pinsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar