lördag 31 juli 2010

Jag hann inte...

Nä, jag hann inte tänka färdigt innan. P kom hem från affären med kaffe, allmänt kaos utbröt och plötsligt befann vi oss i Malmö och åkte paddan-båten. Härligt! Fast det är rätt utmattande att hela tiden vara på helspänn med ungarna, man kan inte slappna av helt och hållet... Min födelsedagsönskan (oktober, lite tidigt kanske, men man får börja önska i tid) är att barnen ska få umgås med någon/några som de tycker riktigt mycket om medan jag åker iväg på en långweekend med min man. Och jag betalar gärna resan själv, så det är inte pengarna, utan någons tid jag vill åt ;-) (fast pengar har vi inte förrän i typ april 2011 så barnvakt en långweekend är en sån där present som man kan lova bort i oktober och sedan förbereda sig för ett par månader, bara ett tips till "folk" därute......)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar