lördag 31 juli 2010

Hinner jag?

Hinner jag skriva ett inlägg om kvällen igår innan det blir nåt utbrott som jag måste ta hand om? Vi får se.

Min syster och hennes plus one var här igår klockan halv fem för att ta hand om barnen (som var übertrötta efter lekeriet) eftersom P hade vunnit biljetter på FB till en konsert i Malmö Folkets park. Banden hade jag inte hört talas om tidigare, men när vi lyssnade lite så insåg jag rätt snabbt att det är min typ av musik. (ja, jag har lite olika musiksmak, lyssnar gärna på Westlife men lika gäna på Ozzy) De jag verkligen såg fram emot att lyssna på var Crashdïet, men det berodde nog lite på att jag ville fotografera dem, de är ursnygga! Men så klart får man inte ta med kameran in på området och dessutom hade jag glömt ladda batterierna och jag vågade inte chansa, de kände igenom väskorna vid ingången. Jag hade med den lilla kameran, men där var batteriena nästan slut också, plus att det är dags att köpa ny liten kamera, för den är verkligen slö. Och min mobil tar ju hyfsade kort, men guess what? Batteriet var i stort sett slut.... Vädret var uselt också, kändes som en höstdag, inte en kväll i juli. Jaja, jag vet inte ens var jag var i tankegången nu...

Lyssna.
Underbart! (videon suger dock!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar