lördag 3 juli 2010

Hemlängtan


Jag börjar längta hem. Jag saknar min dator, jag saknar lugnet som jag tycker bara infinner sig när man är hemma hos sig själv och vet exakt var allt är och inte känner att man är i vägen när man ska ta något i köket. Jag saknar min säng också, och möjligheten att sova med öppet fönster, utan två barn i samma rum/säng.

J1 har haft feber i två dagar vilket gör att planerna på att åka vill Tomteland imorgon inte är ristade i sten. På måndag ska vi besöka SC, om hon kommer ihåg det då. Men sen, sen blir det hemfärd och det ska bli så skönt att vi faktiskt bestämt oss för att inte stanna i Hjo som vi tänkte från början. Nej, nu vill vi bara hem!


3 kommentarer:

  1. Hej hoppas ni har det bra och att ni njuter av semestern kommer upp någon dag när ni har kommit hem många kramar / Jocke hälsa alla :)

    SvaraRadera
  2. Lika roligt som det kan vara att komma och hälsa på folk och bo kvar där ett tag, lika roligt brukar det vara att åka hem! Man kan liksom slappna av på ett annat vis hemma hos sig själv...

    SvaraRadera