torsdag 22 juli 2010

On da bus


Häromdagen när jag kom in i köket hittade jag den här gubben på bordet. Underbart!

Hur som helst. Idag har varit en kul dag, vi har varit på Folkets park i Malmö och barnen har åkt massor med karuseller. Ja, i varje fall J1 för hon hade ett åkband. Att J2 älskade masken var en överraskning, att han var den som mådde bäst i pariserhjulet var också överraskande. Vi andra fyra (syrran var också med) var inte lika lugna. Särskilt inte jag när J2 dessutom ville titta ut över kanten när vi var högst upp och sedan fick ett raserianfall när jag ville hålla i honom.... HUGA! En strålande dag dock!

Nu sitter jag på bussen på väg hem, jag och syster yster har varit och tittat på hennes nya lägenhet som hon ska flytta in i i oktober. Den var fin, men det kändes som den låg vid världens ändå... Eller ja, i varje fall en bra bit bort även om det är samma stad...

1 kommentar:

  1. Och jag har varit i Malmö idag... :-)

    Hej på dej, förresten - det var ett tag sen! Jättekul att höra av dej igen!

    Nu är det min tur att läsa ifatt... :-)

    SvaraRadera