lördag 17 juli 2010

Naaaaaae!

Jag får - som tidigare nämnt - krupp av all fina barnrum jag ser! Jag mår liksom fysiskt illa. Nu tänkte jag att fan, istället för att sitta och gnälla ska jag ta tag i det hela och försöka åtminstone borra upp de där hyllorna vi köpte för två månader sedan.... Men projektet kom liksom på skam ganska direkt eftersom det finns VISSA i detta hushåll (ingen nämnd, ingen glömd) som kastar in allt man inte behöver just nu i förrådet och sen får det ligga där.  Så nu när jag skulle ha något och det låg längst in under allt annat skit... Ja, då fick jag börja med att röja upp. Och när jag väl hittade det jag skulle ha hade liksom lusten att göra nåt kul runnit av mig. Och NÅGON ska inte börja botförklara, för jag har då inte sett någon annan än mig själv NÅNSIN städa i vare sig förråd eller källare eller garderober heller för den delen.
Nog klagat på den bättre hälften.
Löv jo anivei!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅåååh, jaaa...man kan ju bli så arg på sånt!! Just don't get me started on my list of stuff that's pissing me off about my other half right now ;D

    O kanske nu inte e rätta tiden att fota barnens nya rum o lägga ut på bloggen min, då? ;D

    SvaraRadera