lördag 24 juli 2010

Check, check, check

Tvätt vikt - check.
Ny tvätt i maskinen - check.
Disk urplockad och ipackad igen - check.
Ungarnas lördagsgodis utdelat - check. (lika bra att få det avklarat tidigt så man slipper tjatet, även om standard är att de får det efter lunch)
Städat - det gjorde vi igår, så - check.

Mamma och pappa ska åka till Röstånga marknad idag, men jag har ingen lust. Å andra sidan vet jag inte vad jag ska göra istället. Jag har haft smygande huvudvärk i fem dar nu, det är på gränsen till migrän och inget kul alls. P jobbar dessutom hela helgen så det känns lite segt, särskilt nu när han varit ledig två dagar.. Igår åkte vi till stranden kvart över fem och käkade kvällsmackorna där istället för hemma. Alla badade dessutom. Utom jag. Hehe. Det blåste så mycket så även om det faktiskt var riktigt skönt i vattnet så kändes det mindre lockande att först bli blöt och sen behöva gå upp och blåsas torr på vägen...

Dags å ta tag i saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar