fredag 30 juli 2010

Skattkammarön

Jag tycker det är svårt att komma på rubriker hela tiden. Nåt klatschigt som får er att läsa vidare... Ehhh, d.v.s. lura er att det kommer bli ett intressant inlägg.. Haha!

Idag var en riktigt skitvädersdag och jag var allt annat än positiv när jag vaknade och skulle försöka hitta på något. Igår städade jag havla dagen och ungarna fick inte hitta på nåt kul utanför lägenhetens fyra väggar. Idag ser allt likadant ut igen och jag orkar inte ta bråken i repris. Så jag bestämde mig för att dra till Skattkammarön, och tack och lov följde mamma med! Efter 2,5 timmar där är man rätt mör, men jag måste säga att jag är så glad över varenda kilo jag har gått ner, för det gör sån skillnad när man ska klättra runt med ungarna! Den känslan av att det är mycket lättare, kommer hålla mig motiverad ett tag till.

Nu är vi hur som helst hemma igen, vi har fortfarande inte ätit lunch utan bara en massa glass... Dags att servera maten kanske (som är klar men som väntar på barnen som pysslar med annat just nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar