onsdag 29 februari 2012

Åh mitt huvud!

Trots att jag drabbades av världens migränanfall och inte kunde titta särskilt mycket på någoning på vägen hem lyckades jag få lite åh-upplevelser vid hemkomsten idag.

ÅH! Vintergäck i rabatterna i hela Lundagård! Vårkänslor!
ÅH! Vad vitt och rent och stora ytor vi har hemma!
ÅH! Vilken härlig mjuk soffa vi har!
ÅH! Vad David är snäll som har tagit hand om Lava hela vår semester OCH städat innan vi kom hem!
ÅH! Vad pappa är snäll som handlade mat till oss så att vi slapp göra det det första vi gjorde när vi kom hem!
ÅH! Vilket fint sovrum jag har!
ÅH! Vad skönt att slänga in en maskin tvätt!
ÅH! Diskmaskin!
ÅH! Ett glas äkta skånsk mjölk!
ÅH! Vad skönt att få sova med min egen kudde och täcke i natt!
ÅH! VAD SKÖNT ATT VARA HEMMA!

Åh... Fan vad kallt det är...
;-)

1 kommentar: