söndag 5 februari 2012

Åh, jag vet!

Egentligen borde jag inte lägga ut den här bilden eftersom det innehåller människor, och då framför allt två av mina elever. Men jag målar över deras söta ansikten (världens busigaste miner!) så att ni inte kan lista ut vem de är, och adderar en liten pratbubbla, för jag kan liksom inte stå emot. Killarna lånade min kamera och gick en sväng i fredags. Jag sa till dem att de inte fick fotografera människor utan att fråga dem före (eller efter), men det var tydligen lite svårt att stå emot, för här låtsas pojke nummer tre att han tar kort på sina vänner..... :-D


Gokväll!

1 kommentar:

  1. Smart sätt att memorera o hålla koll på alla namn. Jag är imponerad av Js fina teckningar men framför allt att hon hänger med i storyn Jag och Anna började läsa HP tillsammans när Anna var runt 9år men vi gav upp efter bara två kapitel, vi blev helt enkelt inte fångade... Joakim däremot läste alla böckerna - på engelska och älskade dom.
    Vi läser en hel del kapitelbäcker för Linn, när jag läser blir det mest hästböcker av div slag och Paul håller sig till gamla klassiker som Pelle Svanslös mfl

    SvaraRadera