söndag 12 februari 2012

Ja se de snöar!

Så jag var inte ute och åkte pulka igår utan gjorde verkligen mitt bästa för att beta av den där listan. Det är lika hårt varje gång man inser att saker som "tvätt" och "disk" inte försvinner från listan bara för att man ägnat en heldag åt dessa sysslor, utan att de ständigt förökar sig. SUCK!

Idag har jag och Jolin i alla fall städat toaletterna tillsammans, jag har dessutom dammsugit större delen av lägenheten och tvättat lite till. Vi väntar på att mormor ska komma så att vi kan ge oss ut och åka pulka på den nya snön som faller för fullt. Det gör inget att det kommer snö, vi lämnar den ju ändå snart!

Jag trodde att jag lyckats dressera Lava att kissa i en låda på balkongen, ända tills det visade sig att han kissar precis bredvid. Jag blir tokig! Vad ska man göra då, lägga plastad frotté så att golvet inte blir förstört och man blir skyldig LKF en massa pengar? Dumma kanin, om han bara fattade att det var bättre att kissa på ett ställe...!

Jaha, åter till verkligheten då barnen nu slåss över legot.

1 kommentar:

  1. Va kul ni kom er ut att åka pulka! Ni fick tag i några då...? Tycker jag minns det var prat om det en tid tillbaks :) Har inget hjälpsamt att bidra med angående kanin-pott-träning, skulle bara vara försiktig med vad man lägger under så det inte är något som börjar ätas på.

    Låter som ni har verkligen fullt upp där...va skönt det blir för er att få åka på semester snart! <3

    SvaraRadera