lördag 9 juli 2011

Strandhäng

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! Idag kom solen, och det med råge! Familjen har hängt på stranden och alla är totalt slut efter det. Mormor och morfar var också med och det var väldigt trevligt! Ungarna har legat i blöt mest hela tiden, med enbart badkläder, eller påklädda, det har varierat. Jag hoppas de inte är brända, det är inte helt lätt, det där. Själv visar det sig att jag börjar bli mer och mer badkruka, jag som brukade vara som mina barn när jag var liten. (För att inte tala om Patrik vars föräldrar fick locka upp honom ur vattnet med stekt potatis för att han en skulle överväga att gå upp!)

Så passande att det idag ska presenteras en låt som jag spelar när jag är glad. Faaaast.... Jag lyssnar ju inte på en speciell låt när jag är glad... Usch vad det är svårt, det här. Dessutom har nattning av barnen gjort mig så långt ifrån glad som jag bara kan komma, så vad fan väljer man för låt då?

Day 21 - a song that you listen to when you’re happy





You've been Rick Roll'd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar