fredag 8 juli 2011

En råtta är jag

Jag har kommit av mig med min musikutmaning, som ni kanske har märkt? Jag körde fast på dag 20, som skulle vara en låt som jag spelar när jag är arg. Hm. När jag är arg skriker jag, smäller i dörrar, surar och slänger mig under täcket i min säng. Jag spelar inte musik. Förr i tiden, när jag bodde själv och inte hade någon att skrika på, när ingen brydde sig om ifall jag smällde igen dörrarna eller kom och klappade på mig om jag la mig under täcket,  spelade jag musik.

Day 20 - a song that you listen to when you’re angry 





Jag vet att jag redan har valt Smashing Pumpkins, men det här är verkligen en superbra arg-låt!

2 kommentarer:

  1. Haha vad lustigt att vi har samma arglåt! :) Jag har visserligen några till, som några av Rage Against The Machines låtar, men den här är absolut perfekt för att vara ilsken till!

    SvaraRadera
  2. det tyder på bra musiksmak ---- iaf när du är arg ;-)

    SvaraRadera