söndag 10 juli 2011

Strålande söndag!

Idag har barnen verkligen visat sig från sina bästa sidor! Jag kan inte komma ihåg senast det gick en hel dag utan att jag blivit förbannad minst en gång, men idag - tada!!! Det gjorde säkert sitt till att mamma och pappa tagit ungarna på Askungen-musikal under eftermiddan, men ändå - fram tills i eftermiddags var det ändå inget bråkande att tala om. Vädret har dessutom varit strålande, och även om vi inte varit på stranden idag så har i alla fall jag och Jolin varit ute och cyklat en sväng, sedan har vi spelat spel och hängt i största allmänhet. Barnen hade knappt hunnit utanför dörren med mormor och morfar förrän jag tog första bästa filt och min bok och gick ut och la mig på gräsmattan och solade en timme. Wunderbar!!!


Bilden är från en annan dag, en cykeltur jag och Jolin gjorde för några dagar sedan. Idag, när vi hamnade högst upp på St Hans backar, hade jag ingen kamera med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar